Naše nové  dobrodružstvá nájdete aj tu :

Naše najbližšie výlety

16 apríl - 21 apríl. - Marekova 30ka in da Mauntajn (5 dní vo Velkej Fatre)

Naše dobrodružstvá

Mala to byť hrebeňovka východnej časti Nízkych Tatier ( z Telgartu na Donovaly ) avšak počasie nepustilo... Prešli sme za dva dni "smiešnych" 15 km, no veľmi namáhavých Všetko išlo podľa plánu, stretávam sa s Marcelom na stanici v Trenčíne a 1:11 nastupujeme do vlaku... Miestenky sme mali do vozňa s kupé a tak sme si po Margecany krásne oddýchli...

Tak sme sa rozhodli že si pôjdeme pozrieť západ slnka na Kľaku a budeme nocovať v útulni Javorinka a tak sa aj stalo pozreli sme predbežné predpovede počasia a všetko nasvedčovalo tomu že nás bude čakať príjemný výstup s ešte krajšími výhľadmi. Vystúpili sme na zastávke Fačkovské sedlo a už sa tam pýšil krásny a dominantný Kľak nad ním...

Ďalšia skvelá akcia :) Spočiatku som myslel, že nás bude málo, no nakoniec sme sa zastavili na čísle 9 :) áno, 9 skvelých ľudí sa zišlo pri Končitej odkiaľ sme zahájili výstup :) Nálada po ceste bola ako vždy na jednotku, raz som šiel v predu raz som pokecali s ľuďmi v zadu :) S našim stúpaním pribúdal aj sneh......

Včera sa síce robila akcia na Malú Fatru, no mne to časovo nevychádzalo, ale doma som byť nechcel ... Pozerám deň pred odchodom mapu, a ahaa! Pôjdem smer Strážovske Vrchy... Cieľ padol na Ostrú Malenicu (909mnm) Celú cestu som nikoho nestretol a takisto trasa z Beluše cez Malenicu na Mojtín nebola preslapana - tak som sa hral a razil si...

Plánované stretnutie o 6:30 sa posunulo z dôvodu čakania ďalších našich partakov na 6:50. O 7:00 sme vyrazili sprevádzalo nás intenzívne sneženie ale nám to len pridalo peknú atmosféru samozrejme aj makačku preberanie snehom určite nieje jednoduché ale na pozitívnej nálade nám to nič nezobralo cestou sme sa zastavili na polievku a nápoj na chate...

Baranec

14.11.2017

Dnes sme cestovali spolu Marek a Palo

Pôvodne som mal ísť spať na Kľak a pokračovať po hrebeni LMF. Okolnosti ma prinútili, aby som túto spaciu túru zrušil... No na druhý deň som sa rozhodol pre takmer 30km dlhú túru s prevýšením skoro 1500metrov Vstávam skoro ráno a 5.30 idem na bus k Tescu, kde prestupujem na medzimestský do dedinky Dubodiel... vystúpim pri "jednote", ževraj tam...

Ideme aj keď snežiť náhodou bude :D :D :D snežilo, ale poďme pekne po poriadku. ráno osobakom z Trenčína ktorým išiel aj Vašo ( nestretli sme sa v ňom :D ) v Žiline prestup do ďalšieho osobaku v ktorom išiel aj Vašo ( nestretli sme sa v ňom :D ) až pri výstupe vo Vrutkach sme sa našli pozdravom. reku...

Tak sme sa nakoniec vybrali traja na ďalší výlet. Plán bol nasledovný -Malý Kriváň, Veľký Kriváň a Chleb. Prišli sme teda vlakom do dedinky Sučany kde sme sa kvôli časovému harmonogramu rozhodli vzdať sa Chlebu. Začiatok cesty na Malý Kriván nám trocha mrholilo ale v vzhľadom na to čo nás čakalo hore to bolo ešte v pohode. Ako sme postupovali...

Ráno 5.15 nastupujem do vlaku, zobudím sa za Ružomberkom, prichádza Mikuláš, počasie oblačné ale viditeľnosť ďaleko :) vystúpim - prestupujem na Bus a pri výstupe na zotavovni Ďumbier sa stretávam s prvou várkou ( sorry, keď ja si tak mena nepamätám :D) ale vlastne Zuzka, jej manžel, Julka a Miro (Bomberman) :) hihi Vedľa bola už aj posádka z Nitry...

Klepač

10.10.2017

Kedže marekovi ochorel syn vybral som sa teda na Klepač sám. 8:30 som vyrazil z Opatovej a po žltej som sa dostal až na Petrovanske luky.Cesta viedla okolo opatovskej chaty, cez zástavku pod suchými potokmi až na lúky. Tam som po modrej vybehol ešte na sedlo Trubarka a otočil sa naspať na petrovanske luky. Tam sa ukázali aj hríby...

Vápeč

03.10.2017

Tak v počte 2 ks Marek a Paľo sme sa vybrali na Vápeč ...ráno nastupujeme 5:55 do autobusu, počasie ako posledné razy krásne - ale prd... zamračené a sem tam zakvapka... Mierime na stanicu, osobným vlakom sa presúvame do Ilavy, kde cez mesto prejdeme po žltej značke až po osadu Háj kde dávame chvíľku pauzy... začiatok máme solídny 6km/hodina ale...

Ploská (1532)

21.09.2017

Tak sme teda vo dvojici vyrazili na dažďovú turistiku smer Liptovske Revúce - Ploská - Borisov - Necpaly... Vo výške cca 1300 metrov nás čakalo mlieko a viditeľnosť azda 10 metrov ;) do toho silný vietor a dážď ktorý tak strašné štípal do tváre až nám z toho začalo hrabať a túru sme si spríjemnili pesničkami typu Páslo dievča pávy......

Rysy

22.08.2017

Všetko sa už ako inak tradičné začína nočným vlakom 1:15 z Trenčína kde cestujeme Ja, Paľo, Denca a Lukas. V Poprade využívame pol hodinu na kávičku a prestup na elektrickú. 6:16 sme na Štrbskom Plese... Tu už sme komplet v zostave kde sa pridávajú i ostatní... Celkom 10 ks ;) Stúpame po červenej na Popradské pleso kde berieme tovar na...

Ako vždy na Tatry využívame nočné spojenie s príchodom do Popradu o 4:30. Polhodinu času na tatranskú električku využívame jednou kávičkou z Popradského automatu.
Nasadáme do električky kde si asi pomýlili deň s nocou a o 5 ráno je tak maximálne 12 stupňov
Po príchode do Starého Smokovca využívam miestnu toaletu a postupne sa stretáme na stanici...

Tento termín sme si stanovili už dávno, ostávalo len dúfať, že počasie nás poteší ;) Potešilo...
V Trenčíne som sa stretol s Eliškou a spoločne nastúpili do nočného vlaku, kde nás už očakával Nikolas... Samozrejme sa mi spať nechcelo a tak som pozeral videá na YouTube vďaka wifi vo vozni a prišiel na to aký turista je Saifa :p...

Včera sme ja a parťáci Miro a Paľo vyrazili na Kľak. Zvolili sme si trasu Rajecká Lesná- Janková- Skalky- Ostrá skala- Kľak kde sa sa s nami parťák Paľo rozlúčil a Miro ho odprevadil až k Fačkovskému sedlu. Ja som na oplátku išiel do potoku nabrať vodu :D o 20:50 sa začalo divadlo západu slnka čo bolo niečo krásne ale...

Ráno už pravidlom ICčkom do Žiliny, kde som sa stretol s Aňuci a Lenkou... počkali sme na Osobák a spolu šli do Vrutok...
Meškanie sme si síce nevšimli no štýlom pohoda džez sme sa vybrali na autobusovú stanicu vo Vrutkach, kde nám pred nosom ušiel bus, tak sme mu mohli aspoň zakývať...
Ihneď som kontaktoval nového parťáka Mira...

Tak sme sa vybrali okúsiť trošku z prírody v Západných Tatrách...
Ranným vlakom IC sa vyvážame do Liptovského Mikuláša kde sa stretávame v počte 6 ľudí.
Novými členmi výpravy sú Miro, Palo a Anička.
Nastupujeme do taxíka a smerujeme do 12km vzdialenej obce Jalovec. za taxi sme zaplatili 9€ čo je dosť luxus (1.50€/ osoba) takisto ako autobus. ...

Dnes písal Marek.
klasika - vlakom sa presunieme do Žiliny, odkiaľ máme v priebehu pol hodiny autobus... tentoraz ale vystupujeme vo Fačkove...
pri 10 minútovom čakaní na nových partakov Mira, Paľa a Katku má osral holub. Áno, bolo to prvé znamenie že mi bude dopriane dnes ;)
vítame teda kamošov a vyberáme sa po modrej ;)...

Po mojej nočnej sa stretávam s Nikolasom a odchádzame z Bratislavy rýchlikom o 7:55... Do Kráľovian prichádzame zmeškaný a tak je jasné že nás Osobák do Stankovian čakať nebude. vydávame sa preto peši... prejdeme mostom cez Váh, čudujem sa že obyvatelia tejto dediny sú odrezaný od reality a z dediny nevedie žiadny cestný most cez Váh a tak ľudia...

24.4.2017 - deň, na ktorý sme opäť naplánovali niečo na relax.
7:25 ráno, v Trenčíne​ nastupujem do vlaku kde si od kolegyne preberám zabudnutú PowerBanku z predošlej nočnej. Vystupujem na ďalšej stanici - Trenčianska Tepla - kde sa stretávam s partakmi pre tento trip (David a Nikolas)
Osobákom sa presunieme do Bytče, kde v čase 9:00 začíname...

V jedného dňa prišla myšlienka - osláviř moje narodeniny netradične v horách... Myšlienka sa stala skutočnosťou...
Vyberáme sa v počte 5 ľudí na hrebeň Lúčanskej Malej Fatry ale poďme poporiadku...
8.4. odchádzam z Trenčína ´´slávnostne´´ z 1. nástupisťa vlakom IC521 do Žiliny. Vo vlaku ma čaká už Nikolas, ktorý cestuje už z Bratislavy. Po príchode...

Pred víkendovou dvojdňovou v Malej Fatre bolo treba nejaký tréning a tak sme s kolegom zvolili pred mojou nočnou menšiu turistiku na Ostrý Vrch... Stretli sme sa na stanici o 7.25 kúpili nieco pod zub a zobrali sa za našim cieľom v smere Pred Poľom - Brezina - Soblahov - Ostrý Vrch - Kubrica - Kubra - Trenčín spolu 34...

Tak nastal po dávnej dohadovačke konečne deň D kedy sme sa vybrali na tento kopec. Trasu som volil ja a to nasledne Z rychlika na bus, ktory nam v Dolnom Kubine zdrhol ale nakolko je Vysny Kubin vzdialeny len 4km tak nam ochvilu siel dalsi. Vo Vysnom Kubine sme sa stretli s partackou Ivkou ktora prisla od Banskej Bystrice....

Krásna takmer 30 kilometrova turistika za nami. Čo viac dodať, bolo úplne najlepšie. Schádzame sa pri Nezbudskej Lúčke kde ideme v počte 6 ks hore... Pri Sedle Rakytie (710mnm) už sme len 4ja. Chlapi dvaja niekde bud zaostávajú alebo zmizli :oideme ďalej k Sedlu Javorina (966mnm) kde stretáme turistku ktorá bola v horách sama. Po doplnení tekutín...