Nocovanie na Kľaku (1 351,6 m n. m.)

20.06.2017

Dnes písal Nikolas. 

Včera sme ja a parťáci Miro a Paľo vyrazili na Kľak. Zvolili sme si trasu Rajecká Lesná- Janková- Skalky- Ostrá skala- Kľak kde sa sa s nami parťák Paľo rozlúčil a Miro ho odprevadil až k Fačkovskému sedlu. Ja som na oplátku išiel do potoku nabrať vodu :D o 20:50 sa začalo divadlo západu slnka čo bolo niečo krásne ale ešte sme nevedeli aká krása nás čaká v noci. Po západe slnka sme sa uložili do spacákov a o 1:30 nastavili budík samozrejme sme vstali už o 0:30 :D a hneď jak sme otvorili oči sme zbadali nad našimi hlavami krásnu mliečnu cestu ktorú som videl v takejto kráse prvý krát! Začalo bláznivé fotenie :D a o 1:30 sme sa uložili s tým že sme si nastavili další budík o 4:00 kedže vtey začínalo slnko vychádzať čo bolo tiež niečo krásne bolo vydieť až do Tatier o 5:20 sme vyrazili smer Fačkovské sedlo kde nám odchádzal autobus 6:33 a potom vlakom už do Bratislavy jednoducho bolo krásne!

Poznámka od Pala: Moj pribeh mal trocha necakane pokracovanie ked ma Miro odprevadil na Fackovske Sedlo. Prisiel som sice na zastavku o 10min skor ale zistil som ze som na zlej zastavke a ked som prisiel na spravnu sofer autobusu mi len zamaval. Tak som sa vybral peso no po 15min sa mi podarilo stopnut auto ktore ma zobralo az do povazskej bystrice. Strasne dakujem ze ma ten pan zobral kedze by som domov prisiel asi az dalsi den.V povazskej bystrici som mal este hodinku cas na osobak do trencina tak som este dal kofolu(zas nemali pravu kofolu ale uz som si na to zvykol). Domov som prisiel asi o deviatej vecer brutalne unaveny ale za tu uzasnu cestu to stalo. 👍👏Miro,Niko diky moc. 👍👏👏

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky