Ostrá Málenica (909 m.n.m.)

02.12.2017

Dnes písal Marek

Včera sa síce robila akcia na Malú Fatru, no mne to časovo nevychádzalo, ale doma som byť nechcel ... Pozerám deň pred odchodom mapu, a ahaa! Pôjdem smer Strážovske Vrchy... Cieľ padol na Ostrú Malenicu (909mnm) Celú cestu som nikoho nestretol a takisto trasa z Beluše cez Malenicu na Mojtín nebola preslapana - tak som sa hral a razil si svoju cestu :) Na začiatok, keďže som štartoval za tmy, ďakujem dobrákovi, ktorý pozatieral značku smerujúcu z Beluše na Podmalenicu... Odtiaľ už viedla značka... Chvalabohu som si vzal so sebou i retiazkove nesmeky inak by strmý stúpak šiel len veľmi ťažko, Ti ktorí ste boli na Kycere Hnilickej - tak toto bolo oveľa ťažšie :) Hore už ma privítali mraky, ktoré krúžili kolom dokola a vidno ich bolo zospodu... Škoda, včera každý jeden vrch Strážovskych vrchov mal svoj vlastný mrak :D čiže výhľady na Malú Fatru neboli :) Asi pol hodku som sa zdržal hore, otvoril a vypil Krusovice 10 - zjedol klobásku a putoval dole na Mojtín... Pôvodne som chcel ísť na Zliechov ale zamieril som to na Mojtín kde bol cez víkend kamarát a tak ma ponúkol kávou a Jablckovicou na zahriatie CELKOVO 18,6km - 5 hodín... Hodnotím to ako skvelú turistiku nakoľko som nikoho nestretol, výhľady z hora takmer žiadne ale na Tom si ja moc nepotrpim :) ...TO BE CONTINUED...

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky