Slemä (1514) & Ohnište (1538)

21.10.2017

Dnes písal Marek 

Ráno 5.15 nastupujem do vlaku, zobudím sa za Ružomberkom, prichádza Mikuláš, počasie oblačné ale viditeľnosť ďaleko :) vystúpim - prestupujem na Bus a pri výstupe na zotavovni Ďumbier sa stretávam s prvou várkou ( sorry, keď ja si tak mena nepamätám :D) ale vlastne Zuzka, jej manžel, Julka a Miro (Bomberman) :) hihi Vedľa bola už aj posádka z Nitry ( 3 kúsky :) ach tie mená ) ale skvelí ľudia :) po chvíľke prichádza ďalší Miro od Martina s jeho posádkou :) s Mirom :D Martinkou a ...? :) prepáč :D po zoznámení začneme našu púť... pomaličky stúpame no čochvíľa stúpak zosilnie a veru je to dobrý brutál hneď na začiatok... cez Smrekovicu prejdeme a opäť klesanie len na 1000mnm pozrieme pred seba a fuuuuha. opäť na 1500 :o ale serpentínami je to ľahšie :) je to tu Slemä mé mé Slemé :D áno hrabe nám, tu nám chýba k našej debilite iba Niki :D popauzujeme pozrieme vrak lietadla ktoré sa tu zrútilo kedysi dávno po chvíľke klesanie opäť aby sme v zápätí stúpali na 1500 :D výhľady krásne ako na vysoké tak aj Nízke Tatry :) som spokojný po chvíľke Ohnište - popauzujeme a ideme k oknu na Ohništi :) nie nejdeme, miesto cestičky dole ideme hore a okno je pod nami .. tu sa ja s partakmi lúčim že bolo super utekám na bus, nabudúce niekedy ;) oni šli na okno... utekám, makám mám na to skoro 3 hodiny, avšak môj dojem že bus ide 17.55 sa končí tým keď prídem na zastávku 17:27 a bus šiel 17:25... áno som motak, tak si dávam v miestnom bistre jedného kozlika a langoš (teta výborný - diky ) po chvíľke prichádzajú parťáci a tak sa ešte pozdravom a domov idem s partiou skvelých ľudí z Trenčína :)

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky