Slovenský Raj

19.05.2017

Dnes písal Marek.
Trojdnovka v Slovenskom raji

V piatok ráno sa postupne schádzame v rannom rýchliku. Niki cestuje už z BA následne prístupim ja a v Žiline Lenka... Cesta prebieha super - bavíme sa :)
Nastal čas prestupu na Osobný vlak ktorý na nás zmeškaný našťastie čakal - nie ako naposledy :)
V osobáku si všímame kultúru cestovania na východe a pravdupovediac sú riadne pozadu... zoznamujeme sa s Reném ktorý mal minimálne 4 promile - veď koho napadne po spadnuti piva na zem následne ho hneď otvoriť :D áno - smrdel cely vagón :)
vystupujeme vo Vydrníku a asi po polhodine prichádzame do nášho obydlia ktoré nám bude patriť najbližšie 3 noci...
zoznamujeme sa s domácim Julom a po udomácneni na izbe nás autom vezme na rázcestie Píla.
1.den ešte bez Elišky venujeme časti Severnej strany SVK Raja - Piecky... keďže sme štartovali až poobede, tak na svojej celej trase nestretneme nikoho a tak táto cast patrí len nám ...
Večer vyzdvihneme Elišku, ubytuje sa medzi nás...
2.den jedu bomby... cez Suchú Belu stretáme veľa maďarských turistov no našťastie ich časom predbehneme... Cez Klastorisko sa dostaneme na Tomašovsky výhľad, ktorý má maximálne sklamal... Čaká nás posledná časť dňa - cesta nazad Prielomom Hornádu...
Večer prichádzame okolo 21.30 a spravíme si ešte žúrku :)
3.den vďaka mne čakáme az do 10.00 a v Tom momente nás nás ubytujuci vezme autom na rázcestie odkiaľ vyjdeme Veľký Sokol ( najkrajšia časť SVK Raja)
Niki s Eliškou sa v polke trasy otáčajú a ja s Lenkou ideme krásnou roklinou až hore :)
Po príchode do dediny Hrabušice sa lúčime s partakmi a ostávame už len Ja a Lenka.
4.den sa vydávame ráno 7.30 do Spišského Podhradia kde vybehneme na Hrad. po zostupe si doprajeme skvelý obed za 3.40 v dedine a autobusom sa premiestnime do Popradu kde prestupuje na Rýchlik domov...