Tlstá (1373mnm) - Ostrá (1247mnm)

18.06.2017

Dnes písal Marek. 

Ráno už pravidlom ICčkom do Žiliny, kde som sa stretol s Aňuci a Lenkou... počkali sme na Osobák a spolu šli do Vrutok...
Meškanie sme si síce nevšimli no štýlom pohoda džez sme sa vybrali na autobusovú stanicu vo Vrutkach, kde nám pred nosom ušiel bus, tak sme mu mohli aspoň zakývať...
Ihneď som kontaktoval nového parťáka Mira z Martina, ktorý bol odhodlaný ostať doma no po spoločnom rozhovore prišiel pre nás a šli sme spolu do Blatnice...
Po našom príchode nás kontaktuje Monika a prichádza za nami...
9:50 - štartujeme v smere po modrej značke z Ústia konského dolu k jaskyň Mažarnej. trasa je dosť prudká a po chvíľke pokračujeme ďalej po schodoch a skalách kde si pomáhame natiahnutou reťazou :)
pod vrcholom sa stala taká pikoška, že doteraz neviem kde sa mi na ruksaku vzal strom ktorý mi buchol do hlavy - žijem s tým že mi na hlave vyrástol Kriváň :D
Prichádzame na vrch Tlstá (1373)... po ceste na skalách vidíme osamoteného kamzika (konečne) :) a ideme po smerovniķ kde sa po fotografiách občerstvujeme :)
po pol hodine pokračujeme ďalej... klesame modrou značkou po Muráň (1058) a odtiaľ zmeníme farbu na stúpajúcu žltú až po sedlo Ostrú...
pozeráme pred seba čo nás čaká. Lenka s Aňuci sa už nevedia dočkať lezenia po skalách ja som si trošku prehliadol stav a po chvilke sa stverame hore :) ...
na vrchole Ostrej pobudneme takmer hodinku, odlovim si cache Ostrá opäť sa posilníme a ideme dole...
zliezanie skalami ide trošku ťažšie než hore :)


Hrebeňom cez Zadnú Ostrú (1233) kde si odlovim i cache Zadná ostrá schádzame žltou dole cez Juriasovu dolinu až do sedla tejto doliny...
tu už popri potoku ideme po zelenej kde cestou doplníme tekutiny na prameni. je tu nádherné. i posed a menší mlyn :)
V čase 17:30 sa dostávame tam kde sme začali - k autám. rozlúčime sa s Moniku, verím že sa ešte na nejakom kopci vidíme a Miro nás odvezie autom na stanicu vo Vrutkach :)
Sadáme na pivo a medzistatnym rýchlikom sa premiestnime do Žiliny kde baby odchádzajú a ja čakám na zmeškaný rýchlik domov :)

... TO BE CONTINUED ...

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky