Vtáčnik (1346 m.n.m.)

06.12.2017

Dnes písal Marek

Ďalšia skvelá akcia :) Spočiatku som myslel, že nás bude málo, no nakoniec sme sa zastavili na čísle 9 :) áno, 9 skvelých ľudí sa zišlo pri Končitej odkiaľ sme zahájili výstup :) Nálada po ceste bola ako vždy na jednotku, raz som šiel v predu raz som pokecali s ľuďmi v zadu :) S našim stúpaním pribúdal aj sneh... Čím vyššie tým viac :) Tak sme tam, 1346mnm :) bez výhľadov no náladu nám to nekazí, všetci milujeme prírodu taku aká je :) výhľady síce neboli no namrazené stromky boli famózne... Fotky, nejaká svačina a ideme... Ajeje žiadne známky pohybu... Sneh čistý, a tak si razime nové stopy ktoré dávajú zabrať... Miestami sa prebotime až po pás (však JOKO :p ) ale smiech nás opäť neopúšťa... Cestou dole zvolíme žltú značku ( až po jej zostupeni sme zistili že na nej je do konca roka uzávera) Každopádne táto trasa od Kláštorskej skaly dole pri starý dom je veľmi ale veľmi zle označená - vystihol to odkaz na Hríbiku dole pri starom dome ( chodník od 15.9 do konca roka uzatvorený - tu žiadny chodník nieje ) Joko vytiahne klobásku a rozdelí sa s účastníkmi :) výborná... A ďakujem, keďže ja som zlyhal :p Pomaličky prejdeme asfaltkou až k parkovisku, kde sa rozdelíme a ideme každý vlastnou trasou - a ja opäť do práce :D haha :) Ďakujem za účasť: Mariánke, Martinovi, Milanovi, Jokovi, Ivanovi, Miňovi, Terke a "Petrovi" (prepáč - zabudol som meno :D) Vytvorili ste fantastickú atmosféru ;)

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky