Baranec

14.11.2017

Dnes sme cestovali spolu Marek  a Palo

Začína Marek

Vždy napíšem - tento výstup bol najlepší... :) A vždy ten ďalší prekoná vo vsetkom ten posledný... Wooow! Stretli sme sa partia 14tich skvelých ľudí... Skvelé počasie, snehu akurát! Čo viac dodať :) Ján, Ján, Anna, Lucia, Michal, Martin, Miro, Paľo, Ľuboš, Mima, Katka, Alena, Ania, Rado a jeho pes Arina :p ďakujem za skvelú náladu!

Pokračuje Palo

Výstup  sme v Žiarskej doline o 7:30. Cestou hore sme mali neskutočné výhľady a bol som neskutočne rád že som konečne mal pekné počasie a teplo. Kedže som bol po trhaní zuba a prasknutej cievke kvôli ktorej som stratil veľa krvi , pri výstupe som cítil že dnes to bude veľké trápenie. Ukázalo sa to pod vrcholom kde som ledva došiel, pomohlo mi magnezium ktoré mi dalo trocha energie ale aj tak som prišiel hore o pol hodinu neskôr ako skupina. Tam už teplota bola ovela nižšia ako dole takže sme len dali fotku,vychutnali výhľady,trocha sa posilnili a išli dole. Tam nastala dilema že ako dole kedže v v pláne bolo prejsť cez Smrek až na Žiarske sedlo a na Žiarsku chatu. Tam nastal problém kedže trasa bola pod snehom a hrozilo riziko pádu. Marek a dva ľudia to vzdali a išli naspať rovnakou trasou ako sme prišli a zvyšok sme sa hecli. Po čase nás Lucia a dva ľudia opustili a skúsili to skratkou. My sme ďalej pokračovali na Smrek a na sedlo ale veľmi opatrne. Narazili sme aj na kamzíkov a ich pohlad na nás hovoril jasnou rečou že sme sa asi museli zblázniť. Na Smrek sme nakoniec vystúpili, odychli si a pokračovali na sedlo. Na sedlo sme prišli s veľkým meškaním ako bolo plánované ale odmenou nám bol krásny pohlaď na západ slnka. Na chatu sme prišli už po tme kde už nás čakala Lucia s jej skupinou. Tam sme sa najedli a vydali sa do doliny kde už nás čakal Marek a zvyšok. Ako sa vraví tie najlepšie veci sú tie neplánované a dnes sa to potvrdilo. TO BE CONTINUED  

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky