Dubodiel - Inovec - Čiernachov - Ostrý Vrch - Kubrica

03.11.2017

Dnes písal Marek

Pôvodne som mal ísť spať na Kľak a pokračovať po hrebeni LMF. Okolnosti ma prinútili, aby som túto spaciu túru zrušil... No na druhý deň som sa rozhodol pre takmer 30km dlhú túru s prevýšením skoro 1500metrov Vstávam skoro ráno a 5.30 idem na bus k Tescu, kde prestupujem na medzimestský do dedinky Dubodiel... vystúpim pri "jednote", ževraj tam kedysi bola... a idem naprieč dedinou hore až ku lesu, tu zhadzujem prvú vrstvu oblečenia - ale len na chvíľku v nadmorskej výške cca 600 metrov je silná hmla a mne je zima tak sa opäť obliekam, dám si 5 minút pauzu na Jabko Golden Delicious (mňam) a pokračujem ďalej... Tu sa cesta križuje s cyklo a odtialto cca 800mnm vedie hore zablatený strmák Je to tu, 1.ciel Inovec (1042mnm) asi po 50 raz hore :) ale nikdy neomrzí, veď z Dubodiela som šiel prvý raz... Fúka silný vietor no i tak idem na rozhladnu a chvíľku sledujem okolie :) krásne :) zostupujem dole okolo chaty (mám ramadán tak sa na pivko nestavím) a po červenej cez jastraby vrch dole. na stanicu v Mnichovej lehote prichádzam s 40 minútovým náskokom. ale hneď pokračujem v stúpaní na Čiernachov... zákerné mušky mi nedajú dýchať. neviem čo to bolo za odrodu ale prisávali sa strašne... Po čase odbacam z trasy a idem na vrcholovku po červenej. je to tu - Čiernachov... celkom ma prekvapil výhľad :) a dokonca pre mňa bonus aj kríž :) pauzujem - kocham sa výhladom a idem ďalej po neznacenej ceste dole nech sa nevraciam. pochvilke chata pod ostrým vrchom a nohy má nejak prestávajú poslúchať. akoby začínala bolesť od únavy... no cieľ je stanovený a kto má pozná idem aj cez bolesť :D avšak, opäť si zľahčujem výstup na Ostrý a výstup vykonám z opačnej strany po neznacenom chodníku. hore sa zdrzim len niečo málo cez 5 minút 4°C hovoria za všetko :) schádzam a vlastne už stále len klesam. na lúke je pekný posed - hodinky ukazujú 13:45 a tak prišiel čas vytiahnuť liehač a uvariť si obed... klasika vítaná cestoviny - syrové najedol som sa, dal dúšok Edusho a zostupovali do Kubrice kde úplnou náhodou akurát prichádza autobus ... celkom 28km nastúpaných 1434metrov čas na trase 8 hodín ...TO BE CONTINUED

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky