Klepač

10.10.2017

Dnes cestoval Palo

Kedže marekovi ochorel syn vybral som sa teda na Klepač sám. 8:30 som vyrazil z Opatovej a po žltej som sa dostal až na Petrovanske luky.Cesta viedla okolo opatovskej chaty, cez zástavku pod suchými potokmi až na lúky.  Tam som po modrej vybehol ešte na sedlo Trubarka a otočil sa naspať na petrovanske luky. Tam sa ukázali aj hríby čiže bolo jasne že domov niečo donesiem.Nakoniec to bolo pár sucho hríbov a dve bedle.  Z Petrovanskych luk to bola asi hodinka a pol na malý Klepač a odtiaľ 15min na Klepáč.Tam som zastavil a vychutnal si výhlad aj ked cez hmlu nebolo veľa vidno. Výhladna na vrchu   Odtiaľ som nabral smer Trenčianske Teplice a stíham autobus domov. To be continued..... 

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky