Veľký Rozsutec (1610) & Babia Hora (1725)

14.09.2017

Dneska písal Marek

Azda najlepšia turistická dvojdnovka zatiaľ 

všetko začalo, keď som sa v práci odpísal a 7:41 som končil..
nastupujem do vlaku, sám v kupé, zastriem zamknem a zrazu ma zobudí okolo Piešťan krik ( ču**k tam sám spí)
otvorím kúpe a ľudia prisadnú. ja spím ďalej a dospávam nočnú.
v Žiline sa stretáme Ja, Dudo, Maťo a Vašo a ideme busom do Terchovej na zastávku Diery.
áno - vystúpili sme o zastávku ďalej, nevadí, kupujeme nanuky a peši sa poberame späť.
cez diery stúpame hore až na sedlo, odtiaľ Vašo s Dudom idú i na Malý Rozsutec - Ja s Maťom varíme kávičku.
po ich príchode tak ako predpovedali prichádzajú oblaky, nevadí - ideme podľa plánu.
až na Veľkom Rozsutci sa začína tkzv Veterná Smršť :D ( ber to tak, nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byt ešte horšie )
postupujeme ako "posratý" Mäta skoro skolil vichor dole ( mohol dať rýchlostný rekord ) a po zostupe do sedla to ešte len začína...
wooow. dážď a dážď a vlastne lejak spolu s vetrom - krása.
držíme sa, nikto nepadá.
zatiaľ, buum, buum, buum, vidím na pády som vyhlal 3:2:1:0 s bonusom keď som sa posadil do potoka.
nebudem sa vyhovárať ale čelovka mi svietila ako o D
huraaaa... štefanová... kam ideme rozložiť bydlo?
áno chalani sa chceli vlámať niekomu na pozemok ale zvolili sme lepší nápad, autobusová zastávka...
taká luxusná že ani v Mullhouse Ville ( keď ma v noci vyhodili zo stanice ) som takú nemal. 75% krytá :)
ja s Vašim ideme na pivko kde nám barmanka oznámi, Chlapci zatvárame - nikoho tu nemám. v Tom hodi psaci oči ja sa usmejem a zrazu máme pred sebou 2x capak :) plus berieme i 6x fľašu
o 23:00 opúšťam chlapcov a smerujem do spacáku kde som spal tak tuho, že nás 6:20 budila partia ktorá pre nás prišla...
Lenka, Denisa, Paľo, Tomáš, Migi a Miro...
prepravime sa autami do Oravskej Polhory - Slaná Voda... :)
stúpame stúpame, sem tam pauza miestami hmla a na vrchole čisté mlieko a zima.
zjeme placky, od Paliho mami ( teta skvelé ako vždy ) a po 20 minutach a jednej fotke ideme dole :) partia skvelá, bavíme sa smejeme sa, prejedame sa Čučoriedkami :)
po zostupe sa stavíme na chate Slaná Voda (Vrelo doporučujem) zapijeme jedným Klasickom - Rumom, dáme Kapustovu polievku a ARRIVEDERCI :)
Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky