Ten správny Kriváň

17.07.2017

Dnes písal Marek

Tento termín sme si stanovili už dávno, ostávalo len dúfať, že počasie nás poteší ;) Potešilo...
V Trenčíne som sa stretol s Eliškou a spoločne nastúpili do nočného vlaku, kde nás už očakával Nikolas... Samozrejme sa mi spať nechcelo a tak som pozeral videá na YouTube vďaka wifi vo vozni a prišiel na to aký turista je Saifa :p
V Poprade vystupujeme a vo vestibule sa stretáme s Viktorom a jeho priateľkou... Po ceste na WC stretáme Danicu a pomaličky sa nám začína formovať zostáva...
miesto 6:30 vyrážame takmer o 7:00. prečo? lebo Maťo :D
Opäť sa potvrdil môj zmysel na skratky nakoľko som vymyslel taku že sme stratili 15 minút :D
Cesta pohodová až do výšky asi 1600mnm kde sa nám pomaličky začína stúpanie po skalách...
od výšky 2100mnm to sem tam hranici s lezením a moje obavy s kolien sa začínajú stupňovať...
ale všetko ide hladšie ako som predpokladal a v čase 11:30 dosahujeme vrchol kde pobudneme do 12:15
Trošku sa čudujem že na vrchole je iba 6 ľudí a tak stíhané v kľude fotky... počasie nám vyšlo akurát nakoľko v čase nášho zostupu sa začali hromadiť mračná :)
Posilňujeme sa na vrchole plackami od Palino maminy - mnaaaam. :) Rumunské pivko Bucegi a kávička na mojom liehovom variči ;)
Zostupu som sa veľmi obaval no išlo to ako hračka...
Do Popradu prichádzame v čase 15:50 a môj vlak bol pase... tým pádom sa obcerstvujeme Šarišom 10 a pomaličky sa rozpustame domov
Výstupu sa zúčastnilo 12 ľudí, 


Ja, Niki, Eli, Abi, Viki, Maťo, jeho bráško, Erik, Miro, Marcel, Paľo a Danica :)
ďakujem za skvely deň a nádherný výstup
... TO BE CONTINUED...

Klobaskari on tour 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky